|
U bojových her, kde je množství pohybů samozřejmostí, byla většinou autory použita dvoubarevná grafika. Tím se právě Shadow Warriors odlišuje od ostatních mlátiček, najdete zde velké postavy a kvalitní barevná grafika připomíná takové produkty jako Dan Dare 3, Karnov, Savage nebo Trantor. Bojovníci mají vícebarevné oblečení a rozmanité městské pozadí hýří mnoha barvami a mnoha grafickými detaily. Navíc se ani nedá říci, že by akce a pohyby bojovníků, nebo posuv pozadí, byly z těchto důvodů pomalé. Pozadí ve hře není jen dekorací, ale je interaktivní, například za trámy trčící ze zdi se dá zachytit rukama a pak do protivníků kopat, telefonní budky a stojící sudy jsou překážkou, kterou musíte obejít, vyskočíte-li v některých místech nahoru, dostanete se na terasy v horních patrech budov a podobně.
Na začátku se ocitáte na předměstí New Yorku. Protivníků je vždy několik, někteří se zapojí do akce ihned, jiní vyčkávají. Často vás obstoupí zleva i zprava a pak už jen dostáváte úder za úderem. Budete-li ale obratní, zjistíte, že pokud se dobře postavíte, protivník může být po několika vašich úderech odmrštěn na telefonní budku nebo stojící sud. Budka se rozboří, sud začne hořet a na jejich místě zbude ikona. Jejím sebráním získáte energii nebo i novou zbraň, například vynikající meč. V některých místech se lze výskokem nahoru dostat do horních pater, na terasy domů a různé plošiny, jindy musíte přeskákat hluboké propasti. Hra má celkem šest úrovní a přesto, že obsahuje jisté nedostatky, stojí za to si ji vyzkoušet.
Publikováno: 20. 11. 2003 | Doplněno: 5. 2. 2005 |
Vložil: Peeto | Vloženo: 07. 11. 2016, 18:49:57 |
---|
Prave som pozeral videa vsetkych arcade hier a ich prerabiek na zx spectrum, je toho teda pozehnane. Pri tejto hre sa ale musim pozastavit. Hra na prvy dojem neposobi ako zo zx spectra, farebne prostredia, rychla animacia a na prvy pohlad prehliadnutelne atributove defekty. Pri tak roznofarebnej grafike a skoro to nie je poznat. Musim povedat, ze toto je jeden z tych najrozumnejsich sposobov ako oklamat nedostatky spectra v grafike. Bud to ostatni vyrabali v monochrome, alebo sa prekrivala spolocna farba a bol z toho casto tazko pozeratelny chaos. Ale spravit natvrdo cierny podklad, pokial ma dojst k defektu je malo vydane a velmi dobre fungujuce. |
Vložil: maiki | Vloženo: 06. 11. 2013, 16:40:03 |
---|
Tak to se Oceanum musim omluvit. Tehdy v praveku mi tvrdili, ze je to 128k only. |
Vložil: bildo | Vloženo: 05. 11. 2013, 22:09:49 |
---|
Ja to hral v pohode na Didaktiku M |
Vložil: Solaris104 | Vloženo: 05. 11. 2013, 19:57:35 |
---|
Zrovna tato hra jede i na ZX 48kB, teď jsem to odzkoušel. Jen možná tehdy kolovala pirátská verze pro ZX 128. |
Vložil: maiki | Vloženo: 05. 11. 2013, 11:00:06 |
---|
Tohle bylo jestli mě paměť neklame jen pro 128čku. Takže u mě "utřeli". Kamarád to tehdy hrdě předváděl jako "nové programátorské síly v Oceanu". No, moc dlouho jim to nevydrželo, a hlavně vykašlat se na 48čky, to mě opravdu Ocean štval. |
Vložil: uglydog | Vloženo: 03. 09. 2009, 08:32:35 |
---|
Pěkně vypadající mlátička, ale co do zábavnosti slabé, moc jsem u toho nevydržel. Na klasiku Renegade (1 a 2), což je asi jediná dobrá mlátička na ZX (?), to zdaleka nemá! |
|