|
Ghost Castle 1-2
|
|
Nebojácný duch prochází komnatami zámku a sbírá všechny poklady, na které narazí. Autoři tohoto titulu se s příběhem příliš nepárali, nepřipravili žádnou omáčku okolo, která by vás uvedla do děje, zato se soustředili pouze na hru samotnou. Výsledkem toho je titul, který asi ze všeho nejvíce připomíná Chip’s Challenge. Teď rozhodně nemyslím srovnání, co se rozsáhlosti týče, hra má pouhých dvacet levelů, nicméně herní principy jsou si velmi podobné. V komnatách musíte hledat klíče k zamčeným dveřím různých barev, překonávat vodní plochy nasunutím speciální dlaždice, přepínači přesouvat kamenné busty a spínači v podlaze odstranit bodáky, co vám stojí v cestě. Máme tu tři druhy protivníku, kterých se nelze zbavit, jen mezi nimi musíte šikovně proběhnout. Po sesbírání všech pokladů projdete modrou branou do další komnaty. Bohužel hlavním nedostatkem, který musím hře vytknout, je nepříliš vydařený scrolling, ten je značně trhaný, na tom kdyby tvůrci více zapracovali, nebylo by tomuto titulu moc co vytýkat.
Poté co náš duch unikl z komnat tajuplného zámku, čeká na něho další nelehký úkol, v rozsáhlých prostorách musí vyhledat hrob, kde by se mělo nacházet jeho ztracené tělo, jedině tak se dočká svého konečného odpočinku. Zatímco první díl představoval logickou hru, nyní byl změněn žánr v klasickou arkádu. Hra se velice podobá titulům jako Robin of the Wood, Firelord či Sabrewulf. V rozlehlém bludišti kličkujete mezi protivníky, střelami je můžete dočasně eliminovat. Sbíráte jídlo pro doplnění energie a po cestě narážíte na různé poklady. Nejdůležitější význam mají fialové truhly, ve kterých je vždy náhodně umístěn speciální předmět, který slouží jako propustka, aby vám strážce umožnil vstup do další části labyrintu. Tito strážci jsou celkem tři, nakonec musíte najít kladivo, kterým rozbijete náhrobek, abyste mohli vstoupit do krypty. Pozor, pro vstup do krypty musíte být vybaveni speciálním amuletem, jeho tři části vždy naleznete v obrazovce za strážcem. Autoři se navíc poučili z hlavního nedostatku předchozí dílu, trhaného scrollingu, který tentokráte úplně vypustili, což samotné hře opravdu prospělo.
Publikováno: 19. 10. 2010 | Doplněno: 20. 11. 2010 |
Prozatím nebyl vložen žádný komentář. |
|