Ocitli jste se ve starověkém Bagdádu a vaším úkolem je stát se králem tohoto města. S návodem doporučuji mít zobrazenu mapu, hledání jednotlivých předmětů pak bude hračkou. Hlavní hrdina dokáže nést maximálně dva předměty, jejich přepínání se uskutečňuje klávesou pro směr dolů. Hned si to vyzkoušejte a vyměňte kapesník (HANKY) za flétnu (FLUTE). Vydejte se ven ze zámku směrem doleva a na létajícím koberci přeleťte řeku. Dejte si pozor, ať cestou neseberete nějaký předmět. Vejděte do věže (klávesou pro směr nahoru) a po provazu vyšplhejte nahoru. Jděte ven na balkón, pták vás zanese do obrazovky, kde vyměňte flétnu za křídla (SEVERAL WINGS). Vrchem se dostanete ke hnízdu, které přeskočte. Přejděte po střeše nad vosím hnízdem, které spadne. Z něj vylétne vosa, kterou budete potřebovat později.
Opět přeleťte řeku a vyskočte na vrchol fontány, pokud máte křídla, anděl odlétne. Vraťte se k vose a vyměňte křídla za svazek klíčů (KEYS). Vydejte se zpět do zámku a po žebříku vyskákejte nahoru a pak zamiřte doprava. Objevíte se v místnosti se síťkou, kterou zde nechce a pokračujte neustále doprava. Díky klíčům můžete projít skrze zamknutou skříň. Seskočte dolů, doprava, dolů a z fontány seberte prak (SLING), klíče tu nechte. V druhé obrazovce vlevo od startu vyměňte hornickou přilbu (MINER HAT) za trojzubec (TRIDENT). Jděte k fontáně, na které byl dříve anděl, a skočte do ní. Jděte o obrazovku níž a vyměňte trojzubec za perlu (PEARL), která je ukrytá v mušli. S nabitým prakem jděte na povrch a vpravo, kde sestřelte kokos (COCONUT). To uděláte tak, že pod kokosem projdete. S kokosem se můžete vydat úplně vlevo do pouště, kde vyměňte perlu za kmen (TRUNK).
Jděte ke skříni, kterou jste dříve odemkli klíči. Zde vyměňte kmen za měšec (PURSE). Dvě obrazovky vlevo vyměňte měšec za prsten (FIRE RING). Jděte do obrazovky, kde jste našli perlu a pak zamiřte vlevo. Díky prstenu budete moci vstoupit do otvoru v podlaze. V podzemí pak vyměňte prsten za rybí helmici (FISH HELMET). S helmicí a kokosem jděte znovu do pouště a skočte do vody. Ve vodě si dávejte pozor, je tu silný proud, takže rychle vyměňte kokos za zrcadlo (MIRROR). Vraťte se na start, pak vlevo, zde vstupte do dveří. Dvakrát vlevo, zde díky zrcadlu přemůžete medúzu. Vraťte se ke skříni, projděte skrz ní a helmici vyměňte za knihu (ALIBABA BOOK). Cestou zpět vyměňte zrcadlo za měšec (PURSE). Projděte otvorem, který jste dříve otevřeli díky prstenu. Dveře v další místnosti budou díky knize již otevřené, vstupte do nich. Zde naplňte měšec zlatem - musí se u něho objevit nápis FULL.
Dojděte si zpět pro kmen (TRUNK), který vezměte na úkor knihy. Projděte skříní, pak dvakrát doprava, jelikož máte plný měšec, vstupte do vzdálenějšího obchodu. Teď nesmíte udělat chybu. Vyměňte měšec za sekeru (AXE), od této chvíle bude kmen ostrý. Poté ihned vyměňte sekeru zpět za měšec. Vstupte do druhého obchodu, kde vyměňte měšec za papuče (SLIPPERS). Jděte do obrazovky, kde byla medúza, v další místnosti probodněte obra ostrým kmenem. Vydejte se na start, pak vpravo, zde vyměňte kmen za bič (WHIP). Zamiřte znovu k obchodům, pokračujte až k býkovi. Díky biči budete moci přejít k vozu, kde bič vyměňte ze celé kolo (WHOLE AXLE). Tento předmět je celkem dobře maskován uprostřed kola vozu. Jděte do podzemí, kde se původně nacházela perla, pak doprava, zde vyměňte celé kolo za kolo rozbité (BROKEN AXLE). Teď si dojděte pro síťku na hmyz (INSECT NET), kolem které jste už několikrát procházeli. Nechte tu rozbité kolo.
Do síťky chyťte vosu, jděte na start, vlevo, projděte dveřmi a vpravo k pavoukovi. Ten si odnese vosu a zmizí. Vraťte se ke dveřím a vyměňte síťku za meč (SWORD). Tím usekněte vlákno (STRING), na kterém se dříve nacházel pavouk. Nyní vyměňte papuče za luk (BOW). Luk se nachází na ostrůvku uprostřed řeky, kterou přelétáváte na koberci. Cesta k němu vede přes podzemí a padací most. Pak vyměňte vlákno za papuče, luk už bude připravený k použití. Jděte do podzemí a papuče vyměňte za toulec se šípy (QUIVER). Vraťte se do zámku a toulec zaměňte za vějičku (WHISK). Jděte do obrazovky, kde se původně nacházel prak a skočte do otvoru. Vějičku zde vyměňte za lampu (LAMP). Vydejte se do místnost, kde byl obr. Pokračujte dál a lukem sestřelte kámen. V nové obrazovce seberte žezlo (SCEPTRE). Vraťte se na start a vyjděte na balkón vpravo.