English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Kliatba noci (9)
Journey to Another... (1)
Jonny Quest (2)
Scooby Doo in the ... (1)
Johnny the Ghost (1)
Jungle Warrior (1)
Jumping Jack (5)
Jméno růže (5)
Janosik (1)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Rychlé šípy 2 - Stínadla se bouří - návod

Otevřeme skříňku (OTEVRI SKRINKU), prozkoumáme poličku (PROZKOUMEJ POLICKU) a vezmeme fotoaparát (VEZMI FOTOAPARAT), prozkoumáme krabičku (PROZKOUMEJ KRABICKU) a připíchneme si žlutý špendlík (VEZMI SPENDLIK, PRIPNI SPENDLIK). Ve stínadlech najdeme skupinku Vontů s Jirkou Rymáněm (CEKEJ). Jirku osvobodíme (OSVOBOD RYMANEHO) a pro jistotu omdlíme (OMDLI). Vontové se zaleknout a dají se na útěk. Doprovodíme Jirku k papírnictví na Druhé Straně. Jirka nám za to slíbí, že bude roznášet TAM-TAMy. Koupíme si papír a inkoust (KUP PAPIR, KUP INKOUST) a vrátíme se do Stínadel. Až potkáme holčičku s taškou, zeptáme se jí na Hačiříka (REKNI "HACIRIK"). Dozvíme se, že Hačiříka nezná, ale že se můžeme jít zeptat Rezavých klíčů, kteří se scházejí ve dvoře v Hrnčířské ulici. Jdeme tedy k jejich klubovně a dáme jim fotoaparát jako zástavu za svazek klíčů (POLOZ FOTOAPARAT, VEZMI SVAZEK).

 

Ještě si opíšeme Hačiříkovo prohlášení (OPIS PROHLASENI) a jdeme do klubovny Rychlých šípů. Napíšeme dvě čísla TAM-TAMu (NAPIS TAM TAM 2x) a vyjdeme z klubovny. Hned se ale vrátíme zpátky a na stole najdeme peníze (VEZMI PENIZE), které sem přinesl Jirka Rymáně. Zase vyjdeme a znovu se vrátíme pro peníze (VEZMI PENIZE). V klubovně položíme papíry a inkoust (POLOZ PAPIRY, POLOZ INKOUST). V obchodě se skautskými potřebami koupíme lano (KUP LANO). Ve Stínadlech si koupíme v prodejně KOLA ŠICÍ STROJE olejničku (KUP OLEJNICKU). Na lucernu ve zdi Svatyně Uctívačů Ginga v Herfenické ulici přivážeme lano (PRIVAZ LANO) a vyšplháme po něm do zahrady. Vezmeme list Ginga a prohledáme křoví (VEZMI LIST, PROZKOUMEJ KROVI). Naolejujeme zámky, odemkneme a otevřeme dvířka a vstoupíme dovnitř (NAOLEJUJ ZAMKY, ODEMKNI DVIRKA, OTEVRI DVIRKA, POLOZ OLEJNICKU).

 

Vezmeme a prozkoumáme dopis (VEZMI DOPIS, PROZKOUMEJ DOPIS). Vyjdeme z místnosti a uvidíme Širokka. Rezavým klíčům odneseme dopis se svazkem klíčů a vezmeme si zpátky fotoaparát (POLOZ DOPIS, POLOZ SVAZEK, VEZMI FOTOAPARAT). Vrátíme se na Druhou stranu, v klubovně odložíme fotoaparát (POLOZ FOTOAPARAT) a napíšeme nový TAM-TAM (NAPIS TAM TAM - musíme mít inkoust a papíry), po návratu do klubovny si vezmeme opět peníze (VEZMI PENIZE). V železářství koupíme kramli a lopatku (KUP KRAMLI, KUP LOPATKU). Na Červených schodech ve Stínadlech najdeme šestiboký kámen (HLEDEJ SESTIBOKY KAMEN). Vykopeme ho kramlí (KOPEJ KRAMLI) a vyndáme (VYNDEJ KAMEN). Lopatkou vykopeme Vontskou kroniku (KOPEJ LOPATKOU, POLOZ KRAMLI, VEZMI KNIHU).

 

V klubovně si odložíme kroniku (POLOZ KRONIKU), napíšeme další TAM-TAM, vezmeme si zase peníze. Ve vetešnictví lopatku prodáme (PRODEJ LOPATKU). V lékárně nedaleko koupíme přenosnou lékárničku (KUP LEKARNICKU). Vontům honícím Širokka ukážeme list Ginga (UKAZ LIST). Pod pavlačí starého domu v Hrnčířské ulici počkáme na Širokka (CEKEJ). Až ho uvidíme, vyběhneme na pavlač. Širokko bude chtít přeskočit na vedlejší dům, ale uklouzne a spadne. Seběhneme z pavlače a ošetříme ho (OSETRI SIROKKA). Širokko nám poděkuje a daruje nám ježka v kleci (VEZMI JEZKA). Dojdeme do klubovny Rychlých šípů, vyndáme ježka (VYNDEJ JEZKA) z klece a přečteme si lístek (PROZKOUMEJ LISTEK). A textovou adventuru STÍNADLA SE BOUŘÍ máme dohranou.

 

Podrobný popis:

 

OTEVRI SKRINKU, PROZKOUMEJ POLICKU, VEZMI FOTOAPARAT, PROZKOUMEJ KRABICKU, VEZMI SPENDLIK, PRIPICHNI SPENDLIK, J, 3x V, 3x J, 3x V, OSVOBOD JIRKU (prip. CEKEJ na skupinku Vontu), OMDLI, S, 4x Z, KUP PAPIRY, KUP INKOUST, 3x V, S, REKNI "HACIRIK" (prip. CEKEJ na holcicku s taskou),V, S, S, Z, Z, S, 3x V, S, V, POLOZ FOTOAPARAT, VEZMI SVAZEK, OPIS PROHLASENI, Z, J, 3x Z, J, V, V, J, J, Z, J, Z, Z, 3x S, 3x Z, S, NAPIS TAM-TAM, J, S, VEZMI PENIZE, J, S, VEZMI PENIZE, POLOZ INKOUST, POLOZ PAPIRY, J, V, 3x J, KUP LANO, 3x S, V, V, 3X J, V, V, J, KUP OLEJNICKU, S, V, J, V, S, V, PRIVAZ LANO, N, VEZMI LIST, PROZKOUMEJ KROVI, NAMAZ DVIRKA, ODEMKNI DVIRKA, OTEVRI DVIRKA, V, PROZKOUMEJ DOPIS, Z, Z, N, Z, 3x J, 4x Z, 6x S, 3x Z, S, NAPIS TAM-TAM, J, S, VEZMI PENIZE, POLOZ OLEJNICKU, POLOZ SVAZEK, J, V, V, S, S, Z, S, KUP KRAMLI, KUP LOPATKU, J, V, J, J, V, 6x J, 5x V, S, V, HLEDEJ SESTIBOKY KAMEN, KOPEJ KRAMLI, VYNDEJ KAMEN, KOPEJ LOPATKOU, PROZKOUMEJ KNIHU, POLOZ KRAMLI, VEZMI KRONIKU, Z, J, 5x Z, 6x S, 3x Z, S, NAPIS TAM-TAM, J, S, VEZMI PENIZE, POLOZ KRONIKU, J, Z, Z, J, V, 4x J, PRODEJ LOPATKU, S, V, V, J, KUP LEKARNICKU, S, V, V, S, V, V, S, V, S, S, Z, UKAZ LIST, Z, Z, S, V, J, CEKEJ (nez se objevi Sirokko), N, D,OSETRI SIROKKA, VEZMI JEZKA, S, Z, J, V, V, J, J, Z, J, Z, Z, 3x S, 3x Z, S, VYNDEJ JEZKA, PROZKOUMEJ LISTEK.

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru Spectrum Computing.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 8. 3. 2003 | Doplněno: 28. 10. 2010 | Autor: Pavero a s0l1t3r | Vložit nový komentář...

Vložil: solaris104Vloženo: 19. 01. 2013, 11:26:46
eF: Ja jsem dohral verzi stazenou z techto stranek a zadne slova z navodu to po me nechtelo. Je ale pravda, ze bez seznamu prikazu obsazenym na prebalu original kazety Ultrasoftu by to nikdo nedohral. Prikaz REKNI "..." s textem v uzvozovkach by me fakt nikdy nenapadl .
Vložil: eFVloženo: 18. 01. 2013, 14:36:40
Kde seženu plnou verzi, která po mě nebude po určitém počtu příkazů znát ty slova v nějakém návodu
Díky...
Vložil: PepaVloženo: 18. 04. 2011, 20:29:08
Dík!
Vložil: PaveroVloženo: 31. 10. 2010, 10:57:04
A autoři měli v plánu udělat ještě třetí díl, škoda, že to nedotáhli do konce.
Vložil: s0l1t3rVloženo: 31. 10. 2010, 03:01:32
Druhý díl Šípů se CIDu skutečně povedl na výbornou! Hra je protkána doslova knižní atmosférou! Grafika "akorát", texty jsou čtivé, logické zápletky promyšlené, rozsáhlá mapa a tudíž spousta kombinací a předmětů...!
Jen se mi maličko stýskalo po ovládání kurzorem, ale na druhou stranu to datlování a zkoušení "všelijakých" příkazů je přece stará klasika!
RS2 jsou parádní českou hrou se skvělým zpracováním i námětem!
Vložil: PaveroVloženo: 29. 10. 2010, 08:46:03
Tak uvozovky by mě tedy nanapadly, díky :).
Vložil: s0l1t3rVloženo: 29. 10. 2010, 02:46:47
Přesný příkaz je: rekni "hacirik"
Vložil: PaveroVloženo: 28. 10. 2010, 18:56:51
Určitě se použije příkaz REKNI, ale co pak dál? Nevyřešil už to někdo?
Vložil: PepaVloženo: 21. 04. 2010, 21:49:52
Neví někdo, jak má být přesně příkaz pro tu holčičku, co nás má zavést k Rezatým klíčům?

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist