Race against Time for Sport Aid - návod
|
|
Začínáte v místě, kde jste si zapálili pochodeň a pokračujete směrem do letadla, kterým cestujete mezi jednotlivými kontinenty. Jděte do Austrálie, seberte deštník (UMBRELLA) a přistaňte v Evropě. Nyní směle projděte pod pramenem vyvěrajícím ze skály. Seberte zátku (PLUG) a pramen z vrchu zašpuntujte. Sýr (CHEESE) položte v Africe vedle slona, musíte nejprve trochu bloudit labyrintem, než odhalíte les, který ke slonovi vede. K sýru přiběhne myška, které se slon zalekne a vezme nohy na ramena. Při smrtícím vodopádu najdete sledě (HERRING), kterým nakrmte mrože v Evropě, čímž si uvolníte cestu ke vztyčení první vlajky. V Asii seberte klíč (SPANNER), v Evropě s ním zastavte stříkající fontánu, za kterou se nachází sekera (AXE). Cestou zpět zapalte oheň vlevo. Sekerou v Severní Americe můžete pokácet strom a sebrat Sfingu (SPHINX). V Africe po menším bloudění vztyčte vlajku a ve vedlejší obrazovce před dveřmi chrámu položte Sfingu. Dveře se otevřou. Krumpáč na led (ICE PICK), který uvnitř seberete, použijte v Severní Americe na plošině, která vás doveze ke stěžni.
Seberte sáček s pískem (SAND BAG) a v africkém chrámu (tam, kde byl krumpáč) ho položte na vyčnívající kámen. Nyní se vydejte do vnitra pyramidy, kde vezměte včelařskou kuklu (HEAD DRESS). A jak se k ní dostanete? Stačí když úplně vpravo vyskočíte, čím se posune pojistka a dá se projít do vedlejší místnosti pyramidy. S kuklou se dá vesele projít přes roj divokých včel za chrámem a zapálit oheň. Na africkém kontinentě seberte kabát (COAT), s kterým se dá překonat obrazovka s padajícím sněhem v Asii a zapálit oheň. Nedaleko místa, kde jste našli sáček s pískem (Severní Amerika), se nachází i stolička (STOOL). Tu si podložte pod nohy úplně vlevo v Asii a po ní vyskákejte až k zástavě. Vraťte se do Evropy a s deštníkem projděte deštivým Londýnem. Vpravo na molu seberte sůl (SALT) a v Austrálii ji položte k jezírku. Jelikož sůl nadlehčuje, plošina vyplave a vy můžete přejít na druhou stranu.
S trochou trpělivosti přejděte přes vyvěrající gejzíry a vztyčte prapor. Samozřejmě nesmíte zapomenout na zapálení australského ohně. Letedlem přistaňte v Jižní Americe. Zde opatrně překonejte rozpadající se most, pověste vlajku. Dvěma přesnými skoky přes krokodýla se dostanete k ohni. Nyní zůstává jen zapálit oheň před budovou OSN (Severní Amerika). Pokud jste pomohli všem ostatním světadílům, cesta k tomuto ohni již bude volná. Odměnou za dobře vykonanou práci je nejen gratulace, ale i pěkná melodie se slavnostním ohňostrojem.
OVLÁDÁNÍ
Z, X - pohyb vlevo a vpravo K, M - nahoru a dolů SPACE - sbírání a používání předmětů
Podrobná mapa
Obrázky ze hry
Odkazy na další zdroje
Publikováno: 24. 4. 2002 | Zdroj: FIFO 7 |
Prozatím nebyl vložen žádný komentář. |
|