Nacházíte se v obrazovce s postavou, které musíte donést vejce bájného tvora. Za odměnu pak získáte klíč, kde je držena vaše přítelkyně. Vydejte se vpravo a seberte nůž, pokračujte dál, až spatříte obchodníka, u kterého budete postupně směňovat různé předměty. Zatím nic potřebného u sebe nemáte, takže jděte vpravo a zamiřte do prvních podzemních prostor. Hned ve druhé obrazovce se nachází vaše přítelkyně, která je zde zavřená a nemůže ven. Vy s tím prozatím nic neuděláte, takže vyneste kříž a kazetu na povrch. Kazetu můžete vložit do magnetofonu vedle obchodníka, jinak k ničemu neslouží. Pokud jste kazetu nenašli, znamená to, že jste si v úvodu hry nastavili zvukové efekty, nikoliv hudbu. Pokračujte stále vpravo (zhruba 11 obrazovek), až do prostor, kde se nachází velký ještěr. V této obrazovce seberte spícího hada, kterého zaneste krotitelovi s píšťalkou. Cestou zpět nezapomeňte sebrat oko ducha. Od krotitele získáte peníze, za které u obchodníka kupte džbánek. Oko ducha položte na fialový spínač, který se nachází v sousední obrazovce za krotitelem hadů. Objeví se duch, který vám otevře cestu do podzemí a požádá vás o živou vodu.
Do nově vzniklého otvoru však prozatím neskákejte a vydejte se vpravo až do obrazovky s fakírem (mužem v turbanu), kde vstupte do vyhloubeného tunelu a dojděte si pro víno (modrý džbán). V žádném případě nechoďte dál, zapadly by za vámi kamenné dveře a už byste se nikdy nedostali na povrch. Vraťte se tedy k fakírovi a zpátky k duchovi vlevo. Skočte do otvoru. Uvnitř se vydejte směrem vlevo a proklouzněte kolem mnicha. Pokud máte v inventáři nastaven kříž (ukazuje na něj bílá šipka), pak vám mnich neublíží. Ve fontáně naberte živou vodu do džbánku a pokračujte směrem nahoru a v obrazovce vpravo uvolněte nožem létající koberec. Tím si uvolníte v batohu jedno místo, takže se nezapomeňte vrátit pro zrcadlo. Po koberci přeleťte na druhou stranu a opilci za stolem předejte víno, na oplátku obdržíte první tutón. Na denní světlo se dostanete tunelem vpravo, kamenné dveře za vámi sice definitivně zapadnou, takže zpět do podzemního chrámu se už nedostanete, ale to naštěstí vůbec nevadí. Rozhodněte se, zda živou vodu předáte duchovi, při předání stůjte na červeném balvanu, který se posunul, aby vám uvolnil cestu do podzemí. Toto rozhodnutí pak ovlivní konec hry.
Vzhůru do plnění dalších úkolů. U ještěra, na místě, kde se nacházel spící had, položte zrcadlo, cesta k pyramidě tak bude volná. Vchod do pyramidy je bohužel zavalen. Cesta dovnitř vede vyskákáním po oblacích do třetího patra. Jděte vpravo, 2x dolů, kolem mnicha vpravo (opět si nastavte kříž), 2x vpravo, nahoru. Seberte tyč. Vlevo seberte bustu. Pozor na zeleného mužíčka, sebemenší kontakt s ním znamená okamžitou smrt. Buď ho tedy musíte přeskočit, nebo se stačí postavit na výstupek u sloupu a počkat až přejde. 2x vlevo, nahoru, tyčí podepřete kamenné dveře. Bustu zaneste obchodníkovi, budete obdarováni skafandrem, který vás dokonale ochrání před zelenými mužíčky v pyramidě. Tam projděte dveřmi podepřenými tyčí a vydejte se úplně vpravo, pokud máte skafandr, nic vám nehrozí. Zde pak vezměte vázu. Vraťte se do spodního patra pyramida, projděte kolem mnicha a v další obrazovce si odložte tutón. Jděte vpravo, nahoru, 2x vpravo a dolů a seberte paličku. Vázu zaneste obchodníkovi, který ji rád vymění za druhý tutón. Vydejte se 4x vpravo a paličku předejte skřítkovi, aby mohl vyčarovat déšť a zalít si tak svoji uschlou zahrádku. Odměnou vám bude třetí tutón. Aby tato výměna vůbec proběhla, musíte stát (dosti nelogicky) za pumpou, nikoliv v blízkosti skřítka.
V pyramidě, v obrazovce za mnichem, odložte oba dva tutóny (měly by tam být celkem tři). Nyní si dojděte vpravo pro perly, které vyměňte u obchodníka za kufr. V pyramidě (téměř na vrcholu, nedaleko místa, kde byla truhlice) seberte klín a vydejte se ke třem tutónům. Klínem odvalte víko od hrobky. Obludy snášející vejce si nevšímejte a jděte vlevo, kde postupně vložte všechny tři tutóny do zelené kamenné krychle. Spadlé vejce poté vložte do kufříku. Vydejte se až na samý vrchol pyramidy, kde se nachází truhlice. S plným kufříkem a truhlicí si to zamiřte k fakírovi. Zde na vás čeká další rozhodnutí ovlivňující konec hry. Pokud mu předáte truhlici, aniž byste drželi kufřík, získáte bezcennou tyč. V opačném případě však fakír pomůže tyčí tvorovi ven z vejcete a kufr získá fialovou barvu. Vraťte se na samý začátek hry a kufřík (bílý nebo fialový) předejte únosci. Získáte klíč. S ním se rychle rozběhněte do jeskyně, kde je držena vaše přítelkyně.
Jak bylo naznačeno v návodu, hra nabízí čtyři rozdílné konce, podle toho se vždy kombinují dvě ze čtyř možných závěrečných animací.
1. Únosci předáte bílý kufřík. Duchovi nedáte živou vodu. Hru vyřešíte na 75%.
2. Únosci předáte bílý kufřík. Duchovi dáte živou vodu. Hru vyřešíte na 80%.
3. Únosci předáte fialový kufřík. Duchovi nedáte živou vodu. Hru vyřešíte na 90%.
4. Únosci předáte fialový kufřík. Duchovi dáte živou vodu. Hru vyřešíte na 100%.
Publikováno: 22. 5. 2002 | Doplněno: 17. 9. 2011 | Autor: Pavel Plíva |