Na začátku hry se ocitneme přímo před hradem. Seskočíme z koně, který nám odmítl poslušnost a dále s námi jít nechce, a proto se vydáme rovnou do hradu pešky. Před padacím mostem roste kvítek, ale jelikož jsme ochránci přírody, necháme ho na pokoji a pokračujeme dále skrz bránu do hradu. Objevíme s v místnosti se studnou. Při přeskakování si musíme dávat pozor, abychom do ní nespadli. V další místnosti je schodiště, po kterém se dostaneme na horní plošinu, kde se nachází pochodeň. Tu sebereme (klávesou pro směr dolů) a kombinací kláves dolů + FIRE ji vezmeme do ruky. Sejdeme po schodech dolů a v další místnosti spatříme bublinu, kterou vezmeme. Teď se můžeme vydat zpět až ke studni. Vyskočíme na ni a spustíme se dolů. Bez bubliny by nám tento pád odebral hodně energie. Vyšplháme po schodech vpravo a na začátku alchymistické dílny vezmeme klíč. V inventáři se pohybujeme tak, že si klekneme (klávesou pro směr dolů) a mačkáme klávesy pro směr vlevo a vpravo.
Sejdeme po schodech dolů, projdeme alchymistickou dílnou a chodbou lemovanou pochodněmi. Ihned v další místnosti na zemi před dírou v podlaze leží klíček. Ten vyměníme za bublinu, která teď začne poskakovat. Jelikož v inventáři, ve spodní části obrazovky, máme shodou okolností dva klíče, musíme si dávat pozor, abychom si je nepopletli (později se k nim vrátím). Skočíme do díry a cestou dolů po schodech se musíme vyvarovat toho, abychom nespadli do dalšího otvoru, který se rozprostírá v podlaze. Pomalu seskáčeme po schodech dolů a směrem doprava se vydáme do místnosti, ve které je na stěně přikovaný první zloduch (kostlivec), kterého musíme zprovodit ze světa. Zatím si ho ale nebudeme všímat a klíč, který jsme sebrali při prvním otvoru do země (ten, kde nyní poskakuje bublina), vyměníme za dvojitou sekeru. Tu však nesmíme vzít do ruky (použít), poněvadž bychom navždy přišli o pochodeň. Teď se můžeme otočit a jít zpět. Pokračujeme k díře v podlaze a skočíme do ní. Zde se nám bude hodit pochodeň, kterou jsme získali na začátku hry. Kdo nevěří, ať to zkusí bez ní. Dvojitou sekeru vyměníme za šíp a teď už se můžeme pustit do ničení kostlivců.
Vystoupíme z podzemí a směrem doleva se dostaneme až ke dveřím, které jsou zamčené. Na tomto místě použijeme klíč, který jsme našli na schodech v alchymistické dílně, pokud jsme nic nepopletli, právě ten správný bychom měli mít u sebe. U dveří ho použijeme (dolů + FIRE) a ocitneme se tváři tvář dalšímu přikovanému kostlivci. V jeho blízkosti použijeme šíp, čímž ho definitivně usmrtíme, což poznáme podle toho, že zařve a klesne mu hlava. Listinu ležící na zemi tu nenecháme a obohatíme si o ní svůj inventář. Zamíříme do místnosti, kde jsme našli dvojitou sekeru, a stejný postup zopakujeme u druhého kostlivce. Pokračujeme vpravo a ještě před tím, než listinu vyměníme za kladivo, si ji přečteme. Dozvíme se z ní, že elixír na probuzení princezny vyrobíme z vody a trusu (chudák princezna ). Teď se vrátíme ke skákající bublině, kterou vyměníme za kladivo. Nyní se stačí postavit na díru a díky bublině se dostaneme o obrazovku výše (v inventáři ji musíme mít vybranou). Vydáme se doleva, až do obrazovky, ve které jsme našli pochodeň. Odtud pokračujeme 2x nahoru a ve věži se zbavíme posledního přivázaného kostlivce. Tím si značně usnadníme situaci, protože zmizí všichni protivnicí, a tak se budeme moci plně soustředit na výrobu elixíru.
Obsah listiny nám prozradil, že elixír vyrobíme z vody a trusu, což je zajímavé složení, a proto se ihned pustíme do hledaní obou složek. Popadneme kladivo a projdeme přes alchymistickou dílnu až na úplný konec vlevo, kde kladivo použijeme u zaneseného pramene. Voda začne téct, skočíme pro vědro v obrazovce pod studnou, naplníme ho vodou a zaneseme do alchymistické dílny, kde ho u zkumavek použijeme. Výroba elixíru potřebuje však ještě jednu suroviny a živý objekt, který by nám ji vyprodukoval (když nepočítáme princeznu ), stojí před hradem. Popadneme seno v místnosti, kde jsme nabrali vodu, a pomocí bubliny se dostaneme o úroveň výš, odkud se přesuneme k našemu koníkovi, který senem nepohrdne. Seno ho pořádně protáhne a pod jeho ohonem zůstane pěkná hromádka.
Náš hlavní hrdina je však hodně vybíravý, takže do ruku koňskou koblihu jaksi nevezme, takže musíme vyhledat listinu, což je jediný předmět, který reaguje na výměnu. Po sebrání lejna se rychle vydáme do alchymistické dílny, kde ho hodíme do zkumavky. Elixír nabereme do kalichu, který se nachází tři obrazovky vpravo od dílny. Klíčkem, který jsme zanechali u jednoho kostlivce, pak stačí otevřít dveře vedoucí do pokoje, ve kterém spí princezna (pravá horní část hradu). Vejdeme do dveří a donutíme princeznu elixír vypít. Ale co to, než se vám vrhne princezna kolem krku, musíte ji nějak potěšit. Jistě tušíte správně, proto rychle skočte pro kvítek rostoucí před hradem u padacího mostu. Na závěr hry můžete jenom litovat, že hlavním hrdinou jste nebyli vy, ale pouze obyčejná postavička řízená joystickem.
Pozn.: Krvavý klíč, nacházející se v pokoji s princeznou, otevírá přístup do dvou místností v pravé dolní části hradu (za kuchyní), v těchto prostorech se ale vůbec nic nenachází. Láhev na hradbách a polévka v kuchyni vám doplní ztracenou energii. Kříž zničí všechny protivníky na obrazovce.