English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Predator 1-2 (14)
Sim City (8)
Dan Dare 1-3 (4)
Jet Bike Simulator (3)
Rebelstar 1-2 (3)
Dynamite Dan 1-2 (10)
Automania (5)
Jetpac (16)
Chip Rescue (1)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Heroes '92 - návod

Vítejte u návodu Heroes '92. Následující text vás provede touto vynikající textovou hrou tak, abyste dosáhli maximální bodové ohodnocení v závěru hry, tedy 120 bodů. Body se přidělují takto: 1 bod za každou navštívenou místnost (23-24 bodů), 2 body za každý objevený objekt (40-62 bodů) a zbytek za různé speciality (0-34 bodů). Hru ovládáte pomocí kurzoru klávesami QAOPM. V menu Ostatní si můžete změnit ovládání na kempston joystick.

 

Ve hře vždy prozkoumejte všechny objekty! V šuplíku kancelářského stolku najdete papírek s hádankou: "Jde kůň (klap, klap) a had (šš, šš). Na co jdou?". Přemýšlejte nad odpovědí. Seberte papírek. Přečtěte si také zprávu z počítače, kterou známe ze hry Podraz 3. V kanceláři u sekretářky prozkoumejte zrcadlo a vezměte deštník. Z odpadkového koše seberte telefonní kartu. Hned si zkuste zatelefonovat, ale jen jedenkrát. V posteli najdete cigarety. Jděte na chodbu a položte deštník. Přivolejte výtah, ze kterého vyjde Lemmming a sebere deštník. Jděte do hlavní haly a na vrátnici, kde nezapomeňte prozkoumat živého vetřelce a vrátného Robocopa. Pak se vydejte na parkoviště. Prozkoumejte vše a nezapomeňte na Batmana a Petra Phillipse. Po výbuchu aut zůstane na parkovišti Batmanův plášť. Po jeho prozkoumání objevíte Batmanův opasek. Plášť i opasek se bude hodit. Vraťte se do haly a jděte na jih. Batmanův plášť vás ochrání před pádem stejně jako Lemminga deštník. Plášť odložte a pasti na duchy si nevšímejte. Jděte na východ a potkáte Williho ze hry Manic Miner. Na stanici metra Schwarzeneggerova chvilku pozorujte okolí. Pak prozkoumejte mrtvou ženu, seberte pistoli a nasedněte do metra. Tam přežijete přestřelku a seznámíte se s krotiteli duchů. Vystoupíte na stanici metra Stalloneova a odložíte pistoli.

 

Staňte se někým jiným. Vezměte papírovou krabici a malou krabičku. pozor, nezkoumejte je. Jděte na jih a u skleněné stěny položte papírovou krabici a prozkoumejte. Krtek z krabice udělá díru ve stěně, kde položíme malou krabičku. Přeměňte se do role inspektora Clouseau. Objevíte malou krabičku a v ní hřebíky, které seberte. Jděte po kolejích vlevo a pak na západ na stanici Schwarzeneggerova. Jděte na západ a Willy teď pobíhá mezi zmutovanými telefony a vy zavolejte své sekretářce. Odložte telefonní kartu a jděte na západ. Seberte past na duchy, ale ještě ji nezkoumejte. Použijte Batmanův opasek a dostanete se zpátky do haly. Mimo hřebíků vše odložte a jděte přes vrátnici na parkoviště. Hřebíky zapíchněte do kol taxíku a nastupte do něj. Od řidiče dostanete klobouk a bič. Vraťte se do haly a jděte po schodech nahoru, kde použijte bič na hada. Prozkoumejte obrazy slavných osobností a naleznete krabičku sirek. Jděte do haly, seberte pistoli, cigarety a zapalte si. Jděte do kanceláře za sekretářkou a vraťte ji cigarety. Sekretářka okomentuje i vaši kapsy s pistolí. Jděte zpět do haly, odložte pistoli, vezměte papírek a past na duchy. Jděte po schodech nahoru a pak chodbou k RoboCopovi II. Vraťte se zpět na chodbu a pak znovu k RoboCopovi. Dáte mu papírek s hádankou. Odpověď je "na nervy". RoboCop II vás pustí na střechu. Na východ za žralokem nechoďte! Vylezte na komín. Skočte do komínu a před tvrdým přistáním vás zachrání Haberman. K otvoru položíme past na duchy.

 

Znovu se staňte někým jiným. Jdeme na sever a sebereme past na duchy. Vrátíme se na jih, kde z pasti vypustíme ducha. Krotitelé duchů ho chytí. Jdeme zpět na sever a Lemming probourá stěnu komínu. Nyní se vydáme na západ, kde objevíme bombu. Staneme se šéfinspektorem a dojdeme taky na západ. Vzájemně se prozkoumáme. Takže programátor Tim Coleman je naše druhá postava a inspektor Clouseau sebou tahá pořád šimpána . Pak zkusíme otestovat teleport X. Po několika pokusech z něj vyletí hejno much. Po pokusech s teleportem D se dostaneme do akční hry, kterou zkuste dohrát. Vrátíme s k bombě a zapálíme knot. Dosáhli jste 120 bodů? Jestli ano, tak vám gratuluji.

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru World of Spectrum.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 30. 10. 2010 | Autor: Karel Ondráček | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist