English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Jumping Jack (7)
Kliatba noci (9)
Journey to Another... (1)
Jonny Quest (2)
Scooby Doo in the ... (1)
Johnny the Ghost (1)
Jungle Warrior (1)
Jméno růže (5)
Janosik (1)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Eidolon - návod

Eidolon je hra trochu podobná Dungeon Masteru, ale je zpracována vlastním originálním systémem. Úkolem hry je projít osmi úrovněmi a v každé zabít draka pomocí barevných koulí, které poletují po jeskyních. Ve hře se setkáte se třemi druhy drahokamů a se čtyřmi druhy koulí, které mají různé účinky na zrůdy obývající labyrint.

 

V pořadí koulí přes zlatou a zelenou k modré roste jejich energie. Totéž platí i o klenotech. Červené koule se nedají přímo vzít (létají), ale po srážce s jinou červenou koulí mění barvu na zlatou, kterou vzít můžete. Červené koule platí na všechny příšery v labyrintu, s výjimkou polypů a draků. Po zásahu příšery zelenou koulí se dotyčná změní na jinou vyskytující se v aktuálním levelu. Při sebrání modré koule se najednou na chvíli zastaví čas, ale zastaví se také všechny červené koule a příšery ztuhnou. Nelze je ovšem v tomto stavu zničit, zásahy koulemi jsou neúčinné, stejně jako zásahy koulemi modrými. Zlaté koule doplňují energii.

 

V každé úrovni se vyskytují tři příšery a každá brání jeden klenot. Na konci zóny je vždy drak, který je strážen bariérou. Bariéra zaniká v případě, že vlastníte klenot odpovídající barvy. Ve vyšších úrovních je zapotřebí použít klenoty dva a v sedmé úrovni dokonce všechny tři. Vaše mise je limitována časem, ale při soubojích s draky je čas zastaven.

 

Klesne-li vám energie na nulu, hra nekončí, pouze ztrácíte všechny klenoty a musíte opakovat současnou úroveň. Hra však končí v případě, že vám vyprší čas, takže žádné otálení.

 

Boj s posledním sedmihlavým drakem je velmi obtížný. Každou z jeho hlav musíte zničit jinou barevnou koulí a při každé nové hře je kombinace barev jiná.

 

OVLÁDÁNÍ

 

SPACE - chytání koulí a klenotů
1, 2, 3, 4 - výběr barvy koulí pro vrhy (červená, zlatá, zelená, modrá)
FIRE - hod koulí
P - pauza

 

POPIS PŘÍSTROJOVÉ DESKY

 

a) indikátor s písmeny C / H určuje vzdálenost od draka

 

b) indikátor se symboly - / + zobrazuje množství vaší energie

 

c) stopky uprostřed ukazující čas

 

d) v kroužku vpravo od středu je měřič času zbývajícího do probuzení příšery (v minutách), v každé nové úrovni vzrůstá o dvě minuty

 

e) v kroužku v pravém dolním rohu je číslo levelu

 

f) čtyři indikátory koulí kolem stopek, blikající indikátor ukazuje na barvu koule, která byla vybrána k hodu

 

g) kosočtverce nalevo indikují počet jednotlivých klenotů, svítící kontrolka oznamuje, že byl sebrán klenot příslušné barvy, blikající kontrolka označuje dva a více klenotů téže barvy

 

h) šipky kolem stopek ukazují směr vašeho pohybu

 

NIČENÍ DRAKŮ A BARIÉR

 

Level 1 - bariéra červená, draka zabíjí tři červené koule
Level 2 - bariéra zelená, draka odstraní čtyři zlaté koule
Level 3 - bariéra modrá, drak ztuhne po pěti zelených koulích
Level 4 - bariéra červená a zelená, šest modrých koulí draka umlčí
Level 5 - bariéra zelená a modrá, sedm zlatých koulí draka zničí
Level 6 - bariéra červená a modrá, drak neodolá osmi modrým koulím
Level 7 - bariéra červená, zelená a modrá, smrt draka nastane po deváté červené
Level 8 - bariéra modrá, drak vydrží sedm variabilních koulí

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru Spectrum Computing.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 29. 9. 2011 | Zdroj: Excalibur 15 | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist