English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Automania (5)
Jetpac (16)
Chip Rescue (1)
Peking (1)
Sophia 2 (1)
Hlášení chyb (34)
Pariboro (5)
Renegade 1-3 (14)
Savage (17)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Dizzy Y - Return to Russia - návod

Začínáte na střeše nějakého domu. Jděte doprava do dveří a po schodišti dolů a pak ven před dům. Teď se vydejte 3x doprava pro klíč (KEY) a zase zpět do domu a otevřete spodní dveře. Vyskočte pro žárovku nad dveřmi (BULB), potom jděte doleva a seberte láhev vodky (BOTTLE OF VODKA). Jděte před dům. Běžte doleva a vejděte do dveří. Spodní část obrazu je tmavá, bude potřeba si rozsvítit. Jděte opatrně po schodech dolů, ale zastavte se na posledním schodě (aby vám byla vidět špička hlavy) a použijte žárovku. Hned je to lepší, ne? Dojděte si pro těžkou cihlu (HEAVY BRICK) a pak běžte ven z místnosti. Jděte stále doleva, až dojdete k raketě. Hlídače sejměte cihlou a už vás nebude obtěžovat. Za raketou v listí je schovaný klíč (KEY), vezměte ho a jděte za vězněm v místnosti, kde byla tma. Otevřete vězení a dejte vězňovi vodku, až ji vypije, vezměte ji a prázdnou láhev dejte staré paní venku před domem, dá vám za ni další klíč (KEY). Klíčem si otevřete horní dveře v domě, na jehož střeše jste začínali, zde pak seberte krmivo pro psi (PEDIGREE PAL). S ním běžte za vězněm on vás za to pustí pro baterii (ACCUMULATOR), která je za ním. S tou jděte k raketě a použijte ji u vchodu do rakety. Potom se vraťte na začátek před dům, stojí tam nějaký překupník, ten vám, když máte 5 mincí, dá pas (PASSPORT). Pokud tak učinil, tak jděte pořád doleva a vstupte do knihovny. Vejděte dovnitř a promluvte s člověkem (spíš opičákem), který tam je. Po krátkém rozhovoru vám knihkupec nabídne několik knih a vy se do jedné začtete natolik, že se jejím prostřednictvím přenesete do jiného světa.

 

Objevíte se u stromu, na který vyskočte a za listím najdete jednu láhev s magickou mocí, které musíte sbírat. Přeskákejte po stromě do levého obrazu kde leží sekera (AXE), vezměte ji a použijte na stromě, získáte tak větev (BRANCH), pomocí níž se dostanete přes vodu vpravo. Až se dostanete přes vodu vyskákejte po hoře nahoru a na vrcholku seberte klacek (SOLID STICK). Tak a teď se vraťte na místo, kde jste našli sekeru a u velkého kamene ho použijte. Balvan zmizí a vy vyskočte nahoru pro kouzlo (SPELL). Teď jděte pořád doprava až dojdete ke kostlivci, na kterého použijte kouzlo, kostlivec náhle zmizí. A teď pozor! Mezi obrazovkou s kostlivcem a dalším obrazem je schovaná za trávou láhev, bez které byste nemohli jít dál. Je přesně na půlící čáře mezi obrazovkami. Tajemné oči vám prozradí, že je nutné porazit zlo, které se sneslo na zemi. Musíte vyhledat učení pradávného zapomenutého boha ve starém městě. Až posbíráte všechny láhve jděte za očima a ty vás přestřelí přes vodu do starého města.

 

Vezměte podkovu (HORSESHOE) a ve vedlejším obraze seberte lebku (SKULL) a vejděte do hradu. Pokecejte si s vílou. Teď jděte pořád doleva a po cestě přiberte kladivo (HAMMER), dále vlevo se nachází meč (SWORD). Až se dostanete do místnosti s dveřmi, které nejdou otevřít, použijte 3x kladivo a máte otevřeno. Vejděte a pokračujte doleva k trpaslíkovi, tomu dejte podkovu. Pokračujte doleva a seberte kbelík (EMPTY BUCKET), vyskákejte nahoru, vezměte klíč (KEY). Na draka, který létá na hoře, použijte meč a vezměte kříž (MAGIC CROSS). A teď se ukáže jak jste zruční. Totiž vy se musíte dostat skokem mezi kameny, přesně tam, kde jste vzali kříž. Až se vám to podaří vezměte si odtud kamínek (STONE). Ten vám napomůže dostat se ven z podzemí. Takže běžte do obrazu, kde jste vyrazili dveře a před plošinou použijte kamínek. Teď můžete vyskočit na plošinu a pak zamiřte nahoru. V místnosti, kde byl meč naplňte vědro vodou. Teď se vraťte zpět do podzemí a uhaste ohně vpravo. Až je uhasíte jděte doprava k bráně a otevřete ji klíčem. Vstupte a vezměte si kus hadru (PIECE OF RAG), s kterým běžte za trpaslíkem, dostanete za to krysu (RAT). Teď se vraťte zpět do brány a u dveří vlevo použijte krysu. Ta proklouzne pod dveřmi a otevře je. V dalším obraze použijte kříž na ducha a lebku na netopýra. Získáte tak náhrdelník (NECKLACE), který odneste víle na začátek, dostanete za něj žezlo (CRYSTAL SCEPTRE), pomocí kterého zneškodníte velkého draka v podzemí za duchem. Aby se vám to podařilo, musíte mít  u sebe všech 10 láhví (jedna je schována za fialovým zábradlím v obrazovce s kladivem, druhá je ukryta za červeným kvádrem v obrazovce s klíčem). U draka seberte platinové disky (SOME PLATINUM DISKS) a odneste je víle, dostanete diamant (DIAMOND) a zároveň se přenesete zpět do normálního světa (respektive budete vytrženi od čtení).

 

Nejdříve si zajděte za překupníkem a dejte mu diamant, získáte urychlovače (SOME ACCELERATORS) a hned je běžte hodit do rakety. Teď běžte na poštu. Uvnitř vlevo jsou dvoje dvířka, jděte k těm spodním a použijte pas, získáte certifikát (CERTIFICATE). Odneste ho překupníkovi a hned se vraťte zpět a při vrchních dvířkách stiskněte aktivaci, získáte akcie (SOME SHARES), které použijte opět při vrchních dvířkách. Teď vyjděte ven a běžte stále doprava až ke dveřím, do kterých vstupte, a pak ještě do dalších. Vlevo stojí nějaký vědec, zkuste s ním pokecat, dá vám super počítač (SUPER-COMPUTER). S počítačem běžte k raketě a nasedněte. Raketa se dá do pohybu a Dizzy odlétá do nekonečného vesmíru.

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru World of Spectrum.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 11. 3. 2004 | Doplněno: 21. 11. 2004 | Zdroj: X-magazín 7/98 | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist