English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Rebelstar 1-2 (3)
Dynamite Dan 1-2 (10)
Automania (5)
Jetpac (16)
Chip Rescue (1)
Peking (1)
Sophia 2 (1)
Hlášení chyb (34)
Pariboro (5)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Dizzy X - Journey to Russia - návod

Dizzy přeskočí vodu, kde sedí jeho starý přítel Dylan. Ten mu říká, že se na planetu chtějí dostat mimozemšťané. Na obranu proti nim vybaví Dizzyho dynamitem (PIECE OF DYNAMITE). Cestou sbírá všechny peníze, protože je bude později potřebovat. V korunách stromů najde provaz (PIECE OF ROPE). V trávě, kde Dizzy začal svou cestu, najde zlatý klíček (GOLD KEY). Natáhne provaz a přejde přes vodu na druhou stranu. Na svahu nalezne těžké kladivo (HEAVY SLEDGE-HAMMER). Pod svah umístil dynamit a odstřelí velký balvan. Cestou přibalí do batohu rýč (SPADE). Kladivem prorazí dlaždici, otevře se mu podzemí s myší, která hlídá zlatou truhlu. Ta ho ale nepustí, dokud jí nedá něco k jídlu. Dizzy dojde až k rytíři, ten si od něj vezme všech 5 mincí. Pokračuje přes knihovnu až k hvězdáři. Hvězdář mu otevře dveře. Přes pole dojde k chatrči starého dědy. Vezme rýč a vykope podzemní chodbu. Po pěšině došel až k dobrému skřítkovi. Skřítek by mu pomohl, ale nemá kouzelnou hůlku. Dizzy pokračuje dál v cestě. U vody najde oschlý bochník chleba (STALE LOAF OF BRED). Vrátí se zpět k myši, která hlídá zlatou truhlu. Dá jí ho, ona poděkuje a pustí Dizzyho k truhle. Klíčkem ji odemkne. Na dně leží kouzelná hůlka (MAGIC STICK). Vezme ji a utíká za skřítkem. Ten je radostí bez sebe. Než ale pošle Dizzyho do jiného světa, dá mu jeden dolar (ONE DOLAR).

 

Dizzy se nyní objeví v úplně jiném světě. Dvě obrazovky vpravo sebere krabičku cigaret (BOX OF CIGARETTES), poté se vydá opačným směrem do vesnice. Zde potká starého námořníka, s kterým vymění cigarety za deset kopějek (COIN OF 10 COPECK). Ty zanese převozníkovi, který ho kdykoliv přepraví na druhý břeh. Dizzy se vrátí do vesnice, kde za plotem najde dlouhý klacek (LONG STICK) a u potoka zdechlou rybu (DEAD FISH). Konečně se může nechat převést na druhou stranu jezera. Bohužel se ale dostal do země vyděračů, je zde zase nějaký vekslák a chce po našem příteli další prachy. Nyní to bude trochu tvrdší měna. Chce jeden dolar. U domu najde rýč (SPADE). O ten má zájem starý námořník, který mu dá výměnou starou hlásnou troubu (SPEAKING TRUMPET). Na tu zatroubí u pevnosti. Poté se zpustí padací most. Po schodech vyleze až na zvonici. Klackem rozhoupe zvon, tím si otevře zadní vrátka. Dojde k hřbitovu, kde leží kanystr s benzínem (CAN WITH FUEL). Přes les dojde až do města. Na silnici najde žvýkačku (ORBIT SUGARFREE). Přes park dojde až ke stánku s pivem, kde stojí opilec. Položí za něj zdechlou rybu, za kterou dostane páčidlo (NAILDRAWER), kterým v parku otevře kanál. U veksláka dostane za žvýkačku plynovou masku (GAS-MASK). Až nyní může do městské kanalizace. Přes tu dojde k raketě. Do rakety nalije benzín a zažehne motory.

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru World of Spectrum.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 10. 3. 2004 | Doplněno: 5. 11. 2004 | Zdroj: X-magazín 7/98 | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist