Tato logická vám nabídne celkem 149 levelů, k tomu je ještě třeba připočítat 4 bonusové úrovně. My si zde popíše, jak úspěšně vyřešit několik prvních levelů. Druhá část návodu pak obsahuje přehled všech vstupních kódů.
LEVEL 1
Princip hry je vcelku jednoduchý. Na hrací ploše jsou rozmístěny integrované obvody (neboli tzv. čipy), které musí postavička Chipa sesbírat, což nevypadá zrovna na moc obtížný úkol. Potíž je v tom, že čipy nejsou přímo přístupné, ale jsou ukryty za nepřístupnými zdmi se zamčenými různobarevnými vrátky. Ke každým vrátkům pak patří klíč stejné barvy, který je buď přímo k sebrání na zemi, nebo rovněž ukryt za vrátky jíné barvy. Uprostřed místnosti pak je velký otazník a pokud na něj Chip vstoupí, dozví se svůj úkol a malou nápovědu. Sesbírat 11 čipů v prvním levelu však není žádný problém. Posbíráme klíčky, najdeme příslušná vrátka a dostaneme se tak k dalším klíčům a s jejich pomocí pak i ke zbytku čipů. Po sebrání posledního čipu musí Chip najít výstupní dvířka (blikající čtverec), vstoupit do nich, a tak se přenést do dalšího levelu hry. Vlastní hra se odehrává ve čtvercovém okně v levé části obrazovky, o velikosti 9 x 9 políček. Není to však celá hrací plocha, ale jen její výseč, přičemž při pohybu Chipa se celá plocha posouvá horizontálně i vertikálně a ve vyšších levelech je dost veliká (v prvním levelu je to 21 x 21 políček). V pravé menší části se pak vypisují pomocné údaje pro hráče, jedná se o číslo levelu, čas hry a počet čipů, které se musí ještě sebrat. Pod těmito údaji je 8 políček, kde se objevují po sebrání klíče a další pomocné předměty z dalších levelů. Čas na vyřešení prvního levelu je 100 jednotek a v budoucích úrovních se bude měnit podle jejich obtížnosti.
LEVEL 2
Nový trik v tomto levelu, s nímž se seznámíte, jsou posunovací čtverce, pomocí nichž si Chip musí nějak vyrobit přechod přes vodní plochu (nestačí je jen strčit do vody), za níž najde zbytek čipů, ovšem hlídaných nebezpečnými tvory, kteří jsou podobní housenkám, jejichž dotek ho usmrtí. Level není složitý a tak se brzy ocitáme ve třetí úrovni.
LEVEL 3
Text nápovědy Chipovi říká: magnet na silová pole, ohňový štít proti ohni, vodní proti vodě a boty s hřebíky na led. Proč tohle? Čipy jsou tentokrát ukryty v oblastech hrací plochy pokrytých ledem, vodou, nebo chráněné plameny a magnetickým polem. Na ledě Chip klouže a nemůže nic sebrat, magnetické pole ho unáší stále pryč a oheň a voda mu jaksi nedělají dobře. Stačí tedy postupně posbírat ikony bot a jednotlivých štítů (objeví se pak vpravo v okénkách), zjistit co je co a použít k sebraní čipů.
LEVEL 4
Nápověda tajemně říká, že modré tlačítko ovládá tanky, zelené přepíná stěny a něco je ukryto pod deskami. No, je to zajímavé, ale brzy přijdete na to, že zelená tlačítka otevírají a zavírají střídavě dvojice až trojice dveří, za nimiž jsou čipy a další zapínají pohyb malých tanků, které tak Chipovi uvolňují cestu do dalších částí hrací plochy. No a pod tajemnými deskami jsou ukryty buď plameny ohně, nebo samozřejmě zbytek čipů! Že tam byly, poznáte podle měnící se hodnoty ukazatele počtu nalezených čipů.
LEVEL 5
Zde už musíme trochu pouvažovat. První klíč, umístěný mezi vodou a ohněm, hlídají navíc nějaké životu nebezpečné potvory, a tak zkoumáme dvě přístupná tlačítka. Okolo prvního projíždí co chvíli další nebezpečný objekt, takže zkusíme další tlačítko a zjistíme, že s jeho pomocí se dá nebezpečný objekt uzavřít za dvířka a Chip se tím dostane bez problémů k prvnímu tlačítku, které zase zastaví pohyb nebezpečných rotujících čtverců u klíče. Po sebrání klíče se Chip vydá dvířky do druhé části labyrintu, kde mezi množstvím bomb jsou další dvě tlačítka a pohyblivý objekt ve tvaru kosmické lodi. Provedete-li co třeba, loď projede po ploše a zničí nastraženou bombu před výstupními dvířky, takže Chip může vstoupit do dalšího levelu.
LEVEL 6
Zde se hned na začátku Chip dozví, že modré stěny mohou zmizet, některé neviditelné stěny se nikdy neobjeví a jsou tu i extra čipy navíc. Stačí v labyrintu "oťukávat" modré stěny a hledat průchody. Neviditelné stěny je nutno obejít a hledat jinou cestu. Potřebné čipy sesbíráte celkem bez problémů. Dovedete ale získat i extra čipy navíc?
LEVEL 7
Nápověda praví, že teleporty jsou směrové, lupič vám sebere všechny věci a nové zdi se objeví, tam kde nebyly. I zde je nutná trocha kombinace a přemýšlení. Předně jsou tu kulaté teleporty, které vás přenesou do uzavřených místností, avšak podle toho, z jakého směru do nich vstoupíte! Ikona maskovaného lupiče je rovněž nepříjemná, protože vám pokaždé, co na ni vstoupíte, sebere všechno, co máte u sebe. S tím je nutno počítat, protože Chip musí použít štít proti vodě a ohni a zároveň využít služeb dlouhé dráhy s magnetickým polem. Právě v takovýchto místech totiž leží potřebné čipy a musíte si trasu dobře naplánovat, protože vždy musíte projít přes pole, hlídané lupičem. Ale i to se dá.
LEVEL 8
Zde nápověda říká, že obluda se zastaví na polích s určitým druhem povrchu. Level je snadný a lehce vymanévrujete protivníka tak, abyste se dostali k čipu a východu.
LEVEL 9
Tentokráte už nemáte nápovědu a všechno si musíte zjistit a odzkoušet sami. Už čas na řešení tohoto levelu (400 jednotek) signalizuje, že hra přituhuje a toto kolo už nebude celkem snadnou procházkou parkem jako to úvodní. Typické je to, že se zde běžně používají postupy a finty, které jste si procvičili v úvodních levelech. Proto tentokráte sebrání všech devíti čipů bude vyžadovat více snažení a zkoušek, než objevíte ten jedině správný postup. Nejdříve si promyšleným posouváním desek musíte vytvořit schůdnou cestu přes vodu k prvnímu klíči. Pak se dostanete na velké, ledem pokryté pole, s několika ostrůvky země orámované plameny ohně. Nejdříve musíte najít způsob pohybu po ledu tak, abyste neskončili v plamenech, sebrali čip uprostřed ledu a nakonec se zase úspěšně dostali zase přesně do místa jediného východu z ledového pole. Tím to ale jen začíná. Následuje série tlačítek, které otevírají průchody ve zdech a přístup ke dvířkům různých barev, jejichž klíče jsou opět za dvířky barvy jiné. Poučeni minulými levely už víte, jak na to, vysbíráte klíče a otevřete si vstup na dlouhou ledovou dráhu, která Chipa doveze k další nastražené pasti, která ho může připravit o život. Dva čipy tu hlídají žravé housenky, běhající stále okolo nich, takže musíte odhalit systém jejich pohybu a bez zaváhání je sebrat v tom pravém okamžiku. Pak o kus dál seberete čip blokovaný mizícími stěnami a znovu řešíte těžší variantu posouvání desek, které musíte dostrkat přesně na pole bomb, čímž si odminujete cestu k dalším čipům. Vyhnete se dalším bombám, odhalíte další čip ukrytý pod deskou a fičíte cestičkou k výstupním vrátkům. Není vám však souzeno do nich vstoupit dříve, než odhalíte zapeklitý ochranný systém složený z posuvné desky, tlačítka, lepivé pasti a pohyblivého nepřítele. Prostě už to není žádná sranda, ale musíte bojovat až do konce!
LEVEL 10
Vcelku nijak těžce vypadající plocha, kde se musíte pohybovat mezi spoustou políček s plameny a hledat cestu ven. Pokud však nenajdete značně klikatou jedinou trasu k dvířkům ven, jste ztraceni.
LEVEL 11
Nabízí opět něco lepšího. Objevuje se zde nový prvek - množství jednosměrně se pohybujících chodníků a samozřejmě nové kombinace a využití všeho, co jste poznali už dříve, dlouhé ledové plochy, plameny, klíče, vrátka, boty s hřebíky, ochranné štíty a spousta falešných tras. Vše je skloubeno dohromady do velmi zajímavého celku, místy dokonce s humornými prvky na ledové ploše.
001. level - BDHP 002. level - JXMJ 003. level - ECBQ 004. level - YMCJ 005. level - TQKB 006. level - WNLP 007. level - FXQO 008. level - NHAG 009. level - KCRE 010. level - VUWS 011. level - CNPE 012. level - WVHI 013. level - OCKS 014. level - BTDY 015. level - COZQ 016. level - SKKK 017. level - AJMG 018. level - HMJL 019. level - MRHR 020. level - KGFP 021. level - UGRW 022. level - WZIN 023. level - HUVE 024. level - UNIZ 025. level - PQGV 026. level - YVYJ 027. level - IGGZ 028. level - UJDD 029. level - QGOL 030. level - BQZP 031. level - RYMS 032. level - PEFS 033. level - BQSN 034. level - NQFI 035. level - VDTM 036. level - NXIS 037. level - VQNK 038. level - BIFA 039. level - ICXY 040. level - YWFH 041. level - GKWD 042. level - LMFU 043. level - UJDP 044. level - TXHL 045. level - OVPZ 046. level - HDQJ 047. level - LXPP 048. level - JYSF 049. level - PPXI 050. level - QBDH | | 051. level - IGGJ 052. level - PPHT 053. level - CGNX 054. level - ZMGC 055. level - SJES 056. level - FCJE 057. level - UBXU 058. level - YBLT 059. level - BLDM 060. level - ZYVI 061. level - RMOW 062. level - TIGW 063. level - GOHX 064. level - IJPQ 065. level - UPUN 066. level - ZIKZ 067. level - GGJA 068. level - RTDI 069. level - NLLY 070. level - GCCG 071. level - LAJM 072. level - EKFT 073. level - QCCR 074. level - MKNH 075. level - MJDV 076. level - NMRH 077. level - FHIC 078. level - GRMO 079. level - JINU 080. level - EVUG 081. level - SCWF 082. level - LLIO 083. level - OVPJ 084. level - UVEO 085. level - LEBX 086. level - FLHH 087. level - YJYS 088. level - WZYV 089. level - VCZO 090. level - OLLM 091. level - JPQG 092. level - DTMI 093. level - REKF 094. level - EWCS 095. level - BIFQ 096. level - WVHY 097. level - IOCS 098. level - TKWD 099. level - XUVU 100. level - QJXR
| | 101. level - RPIR 102. level - VDDU 103. level - PTAC 104. level - KWNL 105. level - YNEG 106. level - NXYB 107. level - ECRE 108. level - LIOC 109. level - KZQR 110. level - XBAO 111. level - KRQJ 112. level - NJLA 113. level - PTAS 114. level - JWNL 115. level - EGRW 116. level - HXMF 117. level - FPZT 118. level - OSCW 119. level - PHTY 120. level - FLXP 121. level - BPYS 122. level - SJUM 123. level - YKZE 124. level - TASX 125. level - MYRT 126. level - QRLD 127. level - JMWZ 128. level - FTLA 129. level - HEAN 130. level - XHIZ 131. level - FIRD 132. level - ZYFA 133. level - TIGG 134. level - XPPH 135. level - LYWO 136. level - LUZL 137. level - HPPX 138. level - LUJT 139. level - VLHH 140. level - SJUK 141. level - MCJE 142. level - UCRY 143. level - OKOR 144. level - GVXQ 146. level - JHEN 147. level - COZA 148. level - RGSK 149. level - DIGW |