Cauldron 2 - The Pumpkin Strikes Back - návod
|
|
Jedná se o graficky působivě vyvedenou hru střední až velké obtížnosti, která si jisté získá hodné příznivců, díky pěkně provedené animaci a zvuku. V této hře máte za úkol hledat a sbírat kouzelné předměty v bizardním čarodějném brodu, který je doslova napěchován různými nebezpečnými příšerkami. A aby to nebylo tak jednoduché, nemáte lidskou podobu, ale podobu malé žluté dýně. Na začátku hry máte k dispozici šest životů, které jsou znázorněny v horní části obrazovky v podobě šesti dýní. Jakýkoliv váš pohyb umožňuje pouze skákající dýně, která se ovšem pohybuje podle všech platných fyzikálních zákonů.
Cílem hry je proběhnout (nebo lépe proskákat) celým hradem a sesbírat kouzelné předměty, které reprezentuje kniha ve špici nejvyšší věže, znak, pohár, sekyra a nůžky. Dále s nůžkami musíte čarodějnici ustřihnout pramen vlasů. Všechny tyto předměty se po sebrání ocitnou ve střádači v horní části obrazovky. Ale úkol není zase tak jednoduchý, jak se na první pohled zdá. Během cesty hradem vás ohrožují nejrozmanitější příšerky, z nichž některé vám zkracují životní energii (myš, nůžky, ostnaté koule, neandrtálec s kyjem, netopýr, pterodaktyl, duch, prasečí hlava, pochodeň a některé další), jiné vás zase rovnou připraví o život (velcí pavouci, kostlivci, svíčky na lustrech a dračí hlavy).
Ruka nejenže zkracuje energii, ale současně vás při dotyku vrhá opačným směrem (třeba zrovna k propadlišti, nebo vstříc k některé nebezpečné příšeře). Je výhodné vzít "soptítko" (svítící a blikající bod), které vám umožní (jestliže ho ovšem máte) paralyzovat některé příšerky (neplatí to pro ty, které vám berou celý život). Pokud se po hradě pohybujete libovolně dlouho (nesmíte se ovšem zdržovat delší dobu bez pohybu v jedné místnosti) a přitom nenarazíte na žádnou příšerku, nebo ji zavčas zlikvidujete soptítkem, potom stav vaší energie zůstává nezměněn. Pokud se nemůžete dostat do vyššího patra prostým výskokem, je dobré zkusit skok s bočním nářezem na horní podlaží, kterým se změní úhel odrazu a míček může dopadnout na jiné, příhodnější místo. Ve věži s rukou těsně pod knihou se musíte postatvit přesně zarovnaní s krajem plošinky. Pokud se tam nedokážete postavit, musíte se nechat zabít a pak můžete vyskákat pro knihu.
Podrobná mapa
Obrázky ze hry
Odkazy na další zdroje
Publikováno: 13. 2. 2005 | Zdroj: Manuály 7 |
Prozatím nebyl vložen žádný komentář. |
|