|
Se srdcem naplněném zuřivostí, Savage sevřel v mocných pažích svou věrnou válečnou sekeru a vrhl se kupředu. Musí zničit všechny, kteří mu stojí v cestě. Před ním je temný labyrint chodeb a tunelů, z nichž se na něj vrhají stovky démonů a oblud, jejichž jediným cílem je připravit krvavý konec tomu, kdo se odváží uniknout z podzemí. Bude muset využít všech svých zkušeností a prokázat mistrovství v boji a odvahu. Po útěku z podzemí zámku, musí Savage svést těžký boj s obránci Údolí smrti, kteří znemožní každému útěk z tohoto místa. Akci budete tentokráte vidět z pohledu očí Savage a budete řídit jeho běh a boj tak, aby se vyhnul útočníkům a obrovským monolitům, které se vztyčují ze země, aby jej zadržely.
V polovině své cesty Savage poznal, že byl oklamán léčkou. Zatímco unikal z podzemí zámku, byli jeho spolubojovníci na zámku uvězněni. Savage se rozhodl pro návrat do zámku, kde chce použít všechny své magické síly, aby osvobodil své druhy z temného vězení. Bohužel, trasa, kterou zvolil, ho zavede k jinému a silně stráženému vchodu do zámku. Savage nemůže tento malý vchod použít, proto využije své moci a promění se ve velikého orla. Takto vnikne do labyrintu a pokusí se uvolnit z vězení své druhy. Přijměte tuto výzvu a staňte se bojovým strojem se svaly z oceli a nekonečnou odvahou, staňte se Savagem! Toliko k ději této skvěle graficky zpracované hry rozdělené do tří úrovní, která by rozhodně neměla ujít vaší pozornosti.
Publikováno: 28. 11. 2003 | Doplněno: 27. 12. 2005 |
Vložil: Pyštík | Vloženo: 12. 05. 2019, 21:08:44 |
---|
Po technickej stránke naozaj parádička. Ale hrateľnosť bohužial nič moc a tie efekty tam boli zbytočne prehnané. Veľmi to zneprehľadňovalo hru. Ale ináč fakt, že WOW. Keď som to prvýkrát nahral do svojho Didaktiku, tak som len nechápavo pozeral |
Vložil: maiki | Vloženo: 11. 05. 2019, 20:06:03 |
---|
Mám takový sen, tuhle hru někdy předělat do cartridge s tím, že by hráč projížděl úrovně postupně v jednom scénáři. Jinak byla to na svou dobu grafická bomba, kdy se autoři snažili na holém Spectru realizovat efekty z nejvýkonnějších automatů. Scrolling je samozřejmě plynulý jen po atributech, to by ani jinak nešlo. |
Vložil: oldsoft | Vloženo: 19. 02. 2010, 15:11:28 |
---|
Pokud si dobře pamatuju, tak to poškození obrázku vzniklo tak, že asi někdo použil Multiface snap, ten dával kus loaderu do SCREEN$ - jinam to ani nebylo možné, když zapisoval na kazetu kompletní obsah paměti. |
Vložil: solaris104 | Vloženo: 16. 02. 2010, 21:37:56 |
---|
Ve verzi tzx je ten obrazek neposkozeny. Poskozeny je jen v intru a kdyz nekdo vytvarel tap, tak pouzil ten poskozeny. Neni problem ho v tap verzi nahradit spravnym. |
Vložil: pepak | Vloženo: 16. 02. 2010, 21:02:27 |
---|
Protože v loadovací obrazovce je kousek programu. |
Vložil: wlcina | Vloženo: 16. 02. 2010, 16:02:57 |
---|
Mna by zaujimalo preco su loaderscreeny pre vsetky Savage pokazene (vid hore ako je logo Savage su dve ciary) |
Vložil: Art | Vloženo: 25. 11. 2009, 15:31:43 |
---|
Tak nakonec jsem zjistil, že ve verzi pro Spectrum jsou napsaní jako autoři hudby oba dva, každý v jiné části. |
Vložil: Art | Vloženo: 18. 11. 2009, 10:56:50 |
---|
Ano, je to pravda, asi jsem si to spletl s verzí pro jiný počítač. |
Vložil: pepak | Vloženo: 16. 11. 2009, 22:11:52 |
---|
Hudbu dělal pochopitelně David Whittaker. |
Vložil: Art | Vloženo: 16. 11. 2009, 11:28:55 |
---|
Myslím, že o hudbu se postaral Jason Brooke. |
Vložil: HunCZ | Vloženo: 15. 11. 2009, 19:55:54 |
---|
Tuhle hru jsem vnimal jako jednu z nejpokrokovejsich, ktere jsem v te dobe na ZX-ku videl - skvela grafika, efekty, ale hlavne hudba... Ach, ta vynikajici hudba!!! Ano, byli to David Perry a Nick Bruty a odvedli fantasticky kus poctive prace pro nase gumaky!!! A tato nebyla zdaleka jejich jedinou svelou hrou. S dojetim vzpominam a diky! |
Vložil: BILDO | Vloženo: 17. 10. 2009, 18:04:43 |
---|
Jo,uz to podle uvodniho obr.vidim,ze to bylo Probe. Jsem si nevsiml. |
Vložil: Bildo | Vloženo: 16. 10. 2009, 15:25:17 |
---|
Tuhle hru taky delali kluci z PROBE,ze? Dave Perry a Nick Bruty. Nebo se pletu? Už si to moc nepamatuji,ale podle grafického stylu je mi to připomíná... |
Vložil: Art | Vloženo: 16. 10. 2009, 12:29:41 |
---|
Také jsem tuto hru nikdy nemiloval, i když musím uznat, že je opravdu kvalitně nakreslená a téměř "nespectrovsky" barevná. Připadá mi, že Savage na Spectru je něco jako Shadow of the Beast na Amize, tedy demo předvádějící možnosti počítače, ale jako hra to není moc zajímavé ani zábavné. Zvlášť v první části často není pro samé efekty pořádně vidět, co se na obrazovce vlastně děje. Mimochodem, posun obrazu po osmi bodech mi nepřipadá příliš plynulý. |
Vložil: AIN | Vloženo: 15. 10. 2009, 21:39:08 |
---|
Savage jsem vždycky vnímal jako jednu z pokrokových her, jako vzor toho, jak budou hry vypadat v budoucnosti Líbily se mi složité efekty u zásahů, plno barev a plynulý scrolling... Opravdu moc povedené - kdysi jsem měl na kazetě ještě "Savage příběh" (nebo tak něco), možná si to taky pamatujete, zkrátka takový návod k Savage + uvedení do děje. Na druhou stranu musím čestně říct, nevím proč, ale tuhle hru jsem nikdy zvlášť nemiloval... |
Vložil: solaris104 | Vloženo: 15. 10. 2009, 10:04:36 |
---|
Savage ma na moznosti ZX velmi peknou barevnou grafiku s plynulym scrollem. |
|