|
Na tuto hru jsem narazil náhodou, když jsem procházel svůj archív ruských her. I když se jedná o ruský titul, všechny texty jsou naštěstí v angličtině. Po spuštění prvního levelu by se mohlo zdát, že tu máme co dočinění s další logickou hrou. Posléze ale zjistíte, že je to hlavně o rychlých reakcích a hbitých prstech, než o nějakém usilovném přemýšlení. Smyslem hry je posbírat co nejvíce truhel, nemusí to být nutně všechny, důležité je najít truhlu, která v sobě ukrývá klíč ke dveřím vedoucím k ukončení levelu.
Každá úroveň (kromě těch prvních) se skládá ze čtyř obrazovek, specialitou jsou zelené plošiny, na které nesmíte spadnout z výšky, jinak se skrz ně propadnete. Samotné pobíhání po plošinách, šplhání po žebřících a sbírání truhel by bylo příliš jednoduché, proto zde také máme dva protivníky, kteří vám jsou neustále v patách. To je právě ten moment, kdy musíte uplatnit hbité prsty a protivníky vymanévrovat do takových pozic, aby za vámi nemohli. Celkem na vás čeká 30 úrovní, ty poslední dají poměrně zabrat.
Publikováno: 28. 9. 2012 |
Vložil: DeadDog | Vloženo: 04. 02. 2019, 08:50:06 |
---|
Dobojované, prejdené, ale žiadna AY na konci hry. L26- je frustrujúci pre množstvo neviditeľných priechodov v falošných kameňoch (bez mapy si jeden ťažko uvedomí, že level má 4 časti, kt. sú 4x vizuálne identické) , L30 -bludisko je dvojitá špirála (pohľad do mapy to prezradil, thanks za ňu). Korigujem info, že rýchlosť pádu a schádzanie je identická: Pri skoku z vrchola extrémne vysokého rebríka si možno povšimnúť že pád je o 0,5 sek skôr.... |
Vložil: DeadDog | Vloženo: 01. 02. 2019, 16:53:03 |
---|
Negatívum: Je to neodladené až hrúza. Nie sú definované fixné okraje, možno sa prepadnúť do už prejdeného levelu (tuším to bolo skrz ohňový okraj 5L do 4L). Sú tu sprajty tváriace sa ako pevný kameň a pritom cez ne dá prepadnúť…no asi to bol zámer autora. Počas vychádzania na rebrík, kt. sa napravo dotýka kamen.múra, SA NESMIE súčasne držať hore a vpravo, lebo panák sa na tom mieste zasekne. Z rebríka sa nedá bočne vyskočiť. Ak je panák polovicou vysunutý mimo rebríka, nemôže isť hore ani dole=musí sa úplne presne nasmerovať do osi rebríka. Pri prechode do inej obrazovky sa zachová horizontálny pás grafiky o hrúbke cca 5 atribútov z predošlej = trochu zmätočné. Nepriatelia nedokážu bočne prechádzať medzi susediacimi rebríkmi = zaseknú sa = nakoľko ich nie je možní zničiť= reštart levelu. Rýchlosť zostupovania po rebríku a rýchlosť pádu = je identická! Skákanie z jedného kamena na druhý je niečo zvláštne. Naskakovanie na kamenný schod taktisto.
Pozitívum : AY hudba je fajn, AY efekty tiež. Animovaný oheň ist gút. Idea je dosť gút.
P.S. obaja nepriatelia sú silno inšpirovali tučným sumo bojovníkom a malým ninjom z „Bruce Lee“, ale na rozdiel od neho nie sú takí zábavní a ich IQ je nízke. |
|